.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام رهبر انقلاب درباره حادثه تروریستی بلوچستان
حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظّم انقلاب اسلامي در پيامي با تبريك و تسليت شهادت دهها نفر از برادران شيعه و سنّي و تعدادي از فرماندهان سپاه بويژه سرداران شهيد شوشتري و محمدزاده تأكيد كردند: دست قدرتمند نظام اسلامي، متجاوزان به جان و مال و امنيت مردم را به سزاي اعمال خيانتكارانه‌ي آنها خواهد رسانيد...
پیام رهبر انقلاب درباره حادثه تروریستی بلوچستان

حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظّم انقلاب اسلامي در پيامي با تبريك و تسليت شهادت دهها نفر از برادران شيعه و سنّي و تعدادي از فرماندهان سپاه بويژه سرداران شهيد شوشتري و محمدزاده تأكيد كردند: دست قدرتمند نظام اسلامي، متجاوزان به جان و مال و امنيت مردم را به سزاي اعمال خيانتكارانه‌ي آنها خواهد رسانيد.

متن پيام به اين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

جنايت تروريستهاي خونخوار در بلوچستان چهره‌ي اهريمني دشمنان امنيت و وحدت را كه از سوي سازمانهاي جاسوسي برخي دولتهاي استكباري حمايت ميشوند، بيش از پيش آشكار ساخت. به شهادت رساندن مؤمنان فداكاري همچون سردار شجاع و با اخلاص شهيد نورعلي شوشتري و ديگر فرماندهان آن بخش از كشور و دهها نفر از برادران شيعه و سنّي و فارس و بلوچ، جنايتي در حق ملت ايران و بخصوص منطقه‌ي بلوچستان است كه اين انسانهاي شريف، همت خود را بر امنيت و آبادي آن نهاده و مخلصانه براي آن تلاش ميكردند.

دشمنان بدانند كه اين ددمنشي‌ها نخواهد توانست عزم راسخ ملت و مسئولان را در پيمودن راه عزت و افتخار كه همان راه اسلام و مبارزه با جنود شيطان است، سست كند و به وحدت و همدلي مذاهب و اقوام ايراني خدشه وارد سازد.

مزدوران حقير و پليد استكبار نيز يقين داشته باشند كه دست قدرتمند نظام اسلامي در دفاع از امنيت آن منطقه‌ي مظلوم و آن مردم وفادار، لحظه‌ئي كوتاهي نخواهد كرد و متجاوزان به جان و مال و امنيت مردم را به سزاي اعمال خيانتكارانه خواهد رسانيد.

اينجانب شهادت جان باختگان اين حادثه بويژه سرداران شهيد شوشتري و محمدزاده و ديگر پاسداران عزيز را به خانواده هاي محترم آنان تبريك و تسليت گفته، علوّ درجات آنان و شفاي عاجل آسيب ديدگان را از خداوند متعال مسألت مينمايم.

سيّدعلي خامنه‌اي
27/مهر/1388


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.